PREDNOSTI I BENEFITI ZA ULAGAČE
Potencijalnim ulagačima stoje na raspolaganju brojne pogodnosti koje Veletržnica ima da ponudi, kao najveći regionalni logistički centar za razmenu, uvoz i izvoz voća i povrća:
- izuzetna lokacija, direktno uz Koridor 10,
- 5 km udaljenosti od aerodroma "Nikola Tesla";
- direktan pristup tržištu Beograda i regiona;
- najatraktivnije cene zakupa u jugoistočnoj Evropi;
- obezbeđene zakonske olakšice prilikom snabdevanja javnog sektora;
- mogućnost fleksibilnog zakupa skladišta i prodajnih prostora od 100 m2 do 600 m2;
- mogućnosti za pakovanje i kalibrisanje na licu mesta;
- sigurnije poslovanje i naplata potraživanja;
- poboljšani plasman i porast prodaje u zemlji i inostranstvu.
- mogućnost carinjenja na samoj Veletržnici;
- parking terminal za teretne kamione - kapaciteta 120 mesta.
Koji je interes srpskog proizvođača za uspostavljanje Veletržnice Beograd?
Veletržnicu poseti i do 2.200 kupaca dnevno. Ovde se snabdeva tržište koje naseljava preko 3 miliona stanovnika. Prodavac na Veletržnici Beograd plasira do 1.000 tona robe.
Zašto je značajno učešće u Veletržnicu Beograd?
Beograd je višemilionski grad, najbogatije tržište u Srbiji gde je tražnja za hranom znatno veća od ponude, a kapaciteti Veletržnice oslanjaće se na logističke centre u proizvođačkim opštinama u Srbiji. Na taj način Veletržnica Beograd postaje ključna karika u lancu snabdevanja namirnicama na teritoriji Beograda i Srbije. Svaka opština iz Srbije bi trebalo bi da ima na Veletržnici Beograd po nekog trgovca kao i neophodan broj proizvođača koji imaju potrebu za direktnim plasmanom.
Šta je krajnji cilj projekta? Kako je to nacionalni projekat?
Sveobuhvatni cilj projekta je postizanje prodajno-skladišnih logistika na teritoriji cele Republike Srbije. U lokalnoj zajednici, na jednom području, raste proizvodnja i formira se prodajno-skladišni logistički centar. Na centralnom tržištu, najvećem po obimu i prometu, uspostavlja se trgovački orjentisana veletržnica sa poznatim funkcijama i zadacima. U ovoj mreži međuzavisnih subjekata, svako ima svoju ulogu.
Na centralnom tržištu, najvećem po obimu i prometu, uspostavlja se trgovački orjentisana veletržnica sa poznatim funkcijama i zadacima.