Ciljevi preduzeća
"Veletržnica Beograd" je klјučna karika u lancu snabdevanja namirnicama na teritoriji Beograda i Srbije. "Veletržnica Beograd" postaje mesto udruživanja, dostizanja tržišnih standarda, supstitucije uvoza i mesto ugovaranja izvoza.
Ključni argumenti opravdanosti realizacije ovakvog poduhvata mogu se grupisati u nekoliko oblasti u kojima ostvaruje pozitivne efektе1:
- povećanje efikasnosti u prometu prehrambenih proizvoda
- povezivanje sa tržištima u regionu i EU
- generisanje kvaliteta i kvantiteta proizvodnje i potrošnje hrane
- ostvarenje uloge komercijalnog i logističkog posrednika na tržištu poljoprivrednih proizvoda
"Veletržnica Beograd" je profitabilna kompanija sa izvanrednom mogućnošću ekspanzije, to je poslovni subjekat koji posluje u svetski najperspektivnijoj grani, bez značajnih finansijskih zaduženja.
Prema projekcijama kretanja ponude i tražnje za polјoprivrednim i prehrambenim proizvodima u svetu u desetogodišnjem periodu može se očekivati povećanje potrošnje polјoprivrednih proizvoda.
Cilj preduzeća je:
- ostvariti efikasniji promet voća i povrća,
- smanjiti sivu ekonomiju,
- podstaći domaću poljoprivrednu proizvodnju,
- povećati kvalitet proizvoda,
- podstaći organizovani nastup u izvozu konkurentnih poljoprivrednih proizvoda sa naših prostora.
1 Strategija razvoja trgovine grada Beograda, NICEF 2008 (usklađena sa Strategijom razvoja trgovine i Strategijom razvoja grada Beograda); istraživanja i literatura na kojoj je bazirana; detaljne studije slučaja.